تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک

دسته بندی : فنی و مهندسی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 197 کیلو بایت

تعداد صفحات : 88

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چکیده

امروزه یکی از مهمترین تغییرات محیط اقتصادی پدیده ای تحت عنوان تجارت الکترونیک می باشد.از آنجا که در محیط الکترونیک اغلب شواهد ومدارک فقط به صورت الكترونیك در دسترس خواهد بود، اعتبار دهی و رسیدگی به این مدارک وشواهد با استفاده از شیوه ها ی سنتی مشکل به نظر می رسد از این رو تغییر در رویه های گذشته حسابرسی احساس می شود .تجارت الکترونیک به عنوان یکی از پیامدهای فناوری اطلاعات برای حسابرسان واستفاده کنندگان از اطلاعات مالی دارای فرصت ها و تهدیدهایی است دراین مقاله تلاش شده است این فرصتها وتهدیدها مطرح گردیده و در نهایت اهمیت وچگونگی حسابرسی مستمر به عنوان یک از راهکارهای اعتبار دهی به اطلاعات ومدارک تجارت الکترونیک مورد بررسی قرار گیرد.

مقدمه:

تجارت

● تجارت الکترونیکی .تعاریف و ویژگی ها

– سیستم های ارتباطی

– سیستم های مدیریت داده ها

– امنیت

● تارخچه تجارت الکترونیک

● چارچوب نظری تجارت الکترونیک

● شروع

● پرسش‌های مهم

● ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک تا چه حد دشوار است؟

● تجربه فروش خود را با تجارت الکترونیکی ادغام کنید.

خصوصیات عمومی B2C

مقایسه و هم سنجی B2B , B2C

كاتالوگ الكترونیكی

خصوصیات عمده

تجارت الکترونیک

امنیت تجارت الکترونیک و اینترنت

بازاریابی اینترنتی

گریز ناپذیر بودن تجارت الکترونیکی

بازاریابی در محیط تجارت الکترونیک

هفت اشتباه بزرگ در تجارت الکترونیک‌

●● نتیجه گیری

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *